خاطرات خنده دار

خاطرات خنده دار

بِــــــــــــــــسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوستان عزيز از امروز به بعد هر سري وبلاگ به 20 پست بروز رساني خواهد شد.... اگر كساني هستن كه خاطرات خنده دار دارن در قسمت نظرات به صورت عمومي بفرستن من براشون پست ميكنم
به وبلاگ خنده خوش اومدین،،،مطلب رو جمع آوری کردم پس صددرصد برای خودم نیست،،، امیدوارم فقط اینجا بخندیدن
سلام دوستان اين بنراي كه در قسمت پايين نوشتاري قرار داره با كليك كردن بر روي اون ها ميتونيد بريد داخل سايتشون يا از لينكدوني ادرسشونو بگيرد.....حتما به كليك سوتي و كليك چت سر بزنيد
به وبلاگ امیر 70 خوش اومدین
دوستانی که دوست دارن تبادل لینک کنن... همین ادرس را به اسم خاطرات خنده دار لینک کنن و در نظرات ادرس وب بدن منم لبنک کنم
دوستان عزیز این وبلاگ به روز رسانی شده ... امیدوارم از مطالب خوشون بیاد...لطفا نظر و لایک فراموش نشه
چت روم کلیک چت

جدید73

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۵ ب.ظ

چند روز پیش کلیه هام یکم درد میکرد رفتم پیش دختر خالم که تو آزمایشگاه کار میکرد آزمایش دادم .امروز رفتم جوابشو گرفتم سالم سالم بودم ^_^
اومدم خونه دیدم همه خانواده تو حال نشستن
منم کرمم گرفت خواستم یکم اذیتشون کنم خودمو ناراحت گرفتم رفتم برم تو اتاقم
بابا : هوی ی ی توله سگ کو سلامت ؟؟ (نه آخه توله سگ سلام میکنه ؟؟)
من : بابا حالم خوش نیست میرم تو اتاقم بخوابم (مثل تو فیلما ^_^)
بابا : خوب برو ( آخه پدر من تو باید مثل تو این فیلما بگی چی شده پسر خوجگل مجگلم ؟؟^_^ از زیر بوته که به عمل نیومدم والااا )
دیدم فایده نداره مثل تو فیلما کمرمو تکیه دادم به دیوار و آروم افتادم که یعنی فشارم افتاده )-:
بابا :تو سگ کمرتو به دیوار نکش سفید کاریش خراب میشه o_0
من : دیدم از بابام بخاری بلند نمیشه داد زدم . الهام کلیه هام . مامان کلیه هام دارن خراب میشه
مامان و الهام : کلیه هات چی ی ی ؟؟
من : جواب آزمایشم رو گرفتم . گفتن : کلیه هات دارن خراب میشن اگر به خودت نرسی و مواظب خودت نباشی کلیه هات خراب میشن
همه قول دادن مواظبم باشن (-:
مامانم پاشد رفت برام موز آورد .وای ننه موزززز . الهام: امیر عزیزم اصلا نمیخواد ظرف بشوری استراحت کن . بابام : بابام رفت برام کامپوت خرید . داداشم و زن داداشم میوه خردن . رفتم تو اتاقم داشتم انار و کامپوت گلابی و موز و سیب رو با هم میخوردم ^_^که کوشیم زنگ خورد .
من : الو بفرمانید ^_^
دختر خالم : سلام امیر  راستش نمیدونم چطور بهت بگم ولی وظیمه و باید سریع تر بهت بگم تا فکری کنیم . امیر  آزمایش اشتباهی شد . تو آزمایشای تو کلیه هات تقریبا خراب شدن
من : ))))-: مامان ن ن ن ن ن . مهربانم کجایی
مامانم : چی شده چی شده
من : دختر خاله زنگ زد گفت کلیه هات دارن خراب میشه
مامانم : خوب خودت هم که بهمون گفتی انشاالله خوب میشی
من : من به هفت جد پس و پیشم خندیدم من داشتم شوخی میکردم این لامصب داشت جدی جدی میگفت . وای کلیه های مهربانم . کلیه های دوس داشتنیم . خدا غلط کردم غلط کردم. مامانم : خوبه خوبه گریه نکن صدات مثل صدای بزغالست . زنگ زدم دختر خالت ببینم راست میگی یا فیلممون کردی . گفت فیلممون کردی بهش گفتم : بهت زنگ بزنه حالتو بگیره
خانواده : o_0 0_o 0_o 0_o
من : ^_^
.الهام : امیر  پاشوظرفرو بشور
بابام : توله سگ پول کامپوتارو تو حلقت میکشم بیرون (-:
من : خخخخ نامردا من کلیه هام درد میکنه. j£ شما سرور مایی . شما تاج سری . ما کی باشیم بخوایم شمارو تحویل نگیریم ^_^

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۹
Amir70

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی