خاطرات خنده دار

خاطرات خنده دار

بِــــــــــــــــسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوستان عزيز از امروز به بعد هر سري وبلاگ به 20 پست بروز رساني خواهد شد.... اگر كساني هستن كه خاطرات خنده دار دارن در قسمت نظرات به صورت عمومي بفرستن من براشون پست ميكنم
به وبلاگ خنده خوش اومدین،،،مطلب رو جمع آوری کردم پس صددرصد برای خودم نیست،،، امیدوارم فقط اینجا بخندیدن
سلام دوستان اين بنراي كه در قسمت پايين نوشتاري قرار داره با كليك كردن بر روي اون ها ميتونيد بريد داخل سايتشون يا از لينكدوني ادرسشونو بگيرد.....حتما به كليك سوتي و كليك چت سر بزنيد
به وبلاگ امیر 70 خوش اومدین
دوستانی که دوست دارن تبادل لینک کنن... همین ادرس را به اسم خاطرات خنده دار لینک کنن و در نظرات ادرس وب بدن منم لبنک کنم
دوستان عزیز این وبلاگ به روز رسانی شده ... امیدوارم از مطالب خوشون بیاد...لطفا نظر و لایک فراموش نشه
چت روم کلیک چت

جدید75

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۹ ب.ظ

داشتم نگا تلویزیون میکردم مخاطب فوق العاده خاصم ( الهام بانو ) و نامزد داداشم اومدن o_0 الهام : امیر  ، مریم میگه چون من دارم ارشد میخونم تو داری لیساس میخونی اطلاعاتش از من بیشتره از من عاقل تره
من : غلط کرده گوسپند
مریم : چی گفتی ؟
من :هیچی جون عمم ^_^
خوب این که ناراحتی نداره . من از شما سوال میکنم ببینم اطلاعات عمومی کی بهتره . بازنده هم باید شام بده
الهام و مریم : باشه o_0^_^
خوب سوال اول : الهام خانم اولین حیوانی که به فضا رفت چه حیوانی بود ؟
الهام : سگ
من :آفرین آفرین
خوب مریم خانم چهارصد و هفتاد و سومین نفری که به فضا رفت چه نام داشت؟معدل کلاس چهارمش چند بود؟ و شب قبل از سفر شام چه خورد ؟با رسم شکل توضیح دهید ^_^
مریم o_0
من : ایجوری نگام نکن بلدی نیستی میریم سوال بعد . الهام خانم بزرگ ترین دریاچه دنیا چه نام دارد ؟ الهام خزر ^_^ . آفرین آفرین
خوب مریم خانم تمام آبزیان دریاچه خزر را با رسم شکل توضیح دهید و چرا ؟ مریم :امیر سوالات سخته توهمش سوال آسون از الهام میپرسی . من : چییی یعنی میخوای بگی چون الهام زنمه تقلب کردم . وای خدا دیدی چه تهمتی بهم زد . آبرمو برد
مریم : باشه باشه تاراحت نشید من معذرت میخوام
آورین حالا پاشو برو پول شامو بیار
لامصب تو کبابی نشسته بودیم مامانم زنگ زد گفت امیر  تمام آبزیان دریای خزر را با رسم شکل توضیح میدی بعد میای خونه . وای ننه هوا سرده یخ کردم غلط کردم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۹
Amir70

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی