خاطرات خنده دار

خاطرات خنده دار

بِــــــــــــــــسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوستان عزيز از امروز به بعد هر سري وبلاگ به 20 پست بروز رساني خواهد شد.... اگر كساني هستن كه خاطرات خنده دار دارن در قسمت نظرات به صورت عمومي بفرستن من براشون پست ميكنم
به وبلاگ خنده خوش اومدین،،،مطلب رو جمع آوری کردم پس صددرصد برای خودم نیست،،، امیدوارم فقط اینجا بخندیدن
سلام دوستان اين بنراي كه در قسمت پايين نوشتاري قرار داره با كليك كردن بر روي اون ها ميتونيد بريد داخل سايتشون يا از لينكدوني ادرسشونو بگيرد.....حتما به كليك سوتي و كليك چت سر بزنيد
به وبلاگ امیر 70 خوش اومدین
دوستانی که دوست دارن تبادل لینک کنن... همین ادرس را به اسم خاطرات خنده دار لینک کنن و در نظرات ادرس وب بدن منم لبنک کنم
دوستان عزیز این وبلاگ به روز رسانی شده ... امیدوارم از مطالب خوشون بیاد...لطفا نظر و لایک فراموش نشه
چت روم کلیک چت

جدید74

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۵ ب.ظ

امشب رفتم خونه مخاطب فوق العاده خاصم وای ننه موزززززز برام آورد
من : الهام به نظرت تقدیر یعنی چی ؟
الهام : خوب یعنی سرنوشت
من : بهش اعتقاد داری ؟
الهام : خوب تا حدودی . مثلا وقتی آدم تمام تلاشش رو کنه و کاری انجام نشه حتما تقدیر بوده ولی نمیشه هیچ کاری نکرد و بگی تقدیر بود . وای ی ی ی ی کمرم
من : چی شد ؟
الهام : جملات سنگینی بود کمرم درد گرفت خخخخخخ ^_^
من : o_0
آفرین خوب من اگر بخوام کاری بکنم . همه تلاشمو کنم ولی نشه باید چکار کنم ؟
الهام :خوب نباید خودتو ناراحت کنی حتما تقدیر بوده
من : اگر خیلی برام مهم باشه چی
الهام : خوب امیر  تو همه تلاشتو کردی حتما یه چیز بهتر در انتظارته
من : وای خیلی آرم شدم . واقعا افتخار میکنم همچین زن فهمیده ای دارم
الهام : ^_^ حالا چی شده عزیزم ؟
من :حالا بزار یه موزی بخورم جون بگیرم واست توضیح میدم ^_^
الهام : امیر  بگووووووو
من :باشه باو .اون مانتو بود صبح دیدیم دونه آخرش بود من پول نداشتم قرار شد بعد از ظهر برات بخرمش ؟
الهام : خوب 0_o
من : بعد از ظهر رفتم گفت : فروختمش (-:
الهام : امیر  راس میگی ؟
من : بره )-:
الهام مامان ن ن ن ن ن اون چاقورو بیاررررررر
من : دی : یا پیغمبر 0_o الهام شاید تقدیر بود
الهام : مامان ن ن ن ن ن چاقورو بیار ر ر ر ر ر ر
من: الهام شاید یه مانتو قشنگ تر در انتظارت باشه
الهام : امیر  چرت و پرت نگو مامان اون چاقو رو بده سرشو ببورم بزارم تو دستش
من : غلط کردم غلط کردم . الفرارررررررررررررررر . لامصب یادم رفت موزم رو بردارم^_^

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۹
Amir70

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی