خاطرات خنده دار

خاطرات خنده دار

بِــــــــــــــــسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوستان عزيز از امروز به بعد هر سري وبلاگ به 20 پست بروز رساني خواهد شد.... اگر كساني هستن كه خاطرات خنده دار دارن در قسمت نظرات به صورت عمومي بفرستن من براشون پست ميكنم
به وبلاگ خنده خوش اومدین،،،مطلب رو جمع آوری کردم پس صددرصد برای خودم نیست،،، امیدوارم فقط اینجا بخندیدن
سلام دوستان اين بنراي كه در قسمت پايين نوشتاري قرار داره با كليك كردن بر روي اون ها ميتونيد بريد داخل سايتشون يا از لينكدوني ادرسشونو بگيرد.....حتما به كليك سوتي و كليك چت سر بزنيد
به وبلاگ امیر 70 خوش اومدین
دوستانی که دوست دارن تبادل لینک کنن... همین ادرس را به اسم خاطرات خنده دار لینک کنن و در نظرات ادرس وب بدن منم لبنک کنم
دوستان عزیز این وبلاگ به روز رسانی شده ... امیدوارم از مطالب خوشون بیاد...لطفا نظر و لایک فراموش نشه
چت روم کلیک چت

خاطرات خنده دار 0008

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۱۵ ق.ظ

بابام:"پدرسوخته "راستشو بگو تالا چنتا دوس دختر داشتی؟
من:بابا باز شروع نکن دیگ همه جای بدنم کبوده از بس زدی اه!هیچی
بابام:"کره خر" گووووپ(مثلا صدای پس گردنی)من تورو بزرگ کردم راستشو بگو
من~~~~(مثلا صدای سکوت)(o_0)
بابام:با منی جواب ابلهان خاموشیست بزغاله"؟
من:درکو فهمتو بخورم الهی,فسفر مغزت تو حلقم.
_از وقتی دانشگاه رفتی بی ادب شدیا "گوساله"
من:ای خدا!چی بگم بت آخه بابا!فحشات تو حلقم!ادبیاتتو بخورم خوبه?!?
_فیییسس فووووس (مثلا صدای کمربنده)
من: بزن ولی نه خواننده میشم نه قهر میکنم نه فرار مغزا میشم ,خیالت راحت.
_شر شر شر شر(مثلا صدای گریه بابام)
چیه؟همه منو زدن شمام با لایک جای چکش بزنید تو سرم شاید دلم شکست آلبوم دادم بیرون.
جیک جیک (مثلا صدای پرنده های دور سرم بعد ازچکش)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۴
Amir70

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی