خاطرات خنده دار

خاطرات خنده دار

بِــــــــــــــــسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوستان عزيز از امروز به بعد هر سري وبلاگ به 20 پست بروز رساني خواهد شد.... اگر كساني هستن كه خاطرات خنده دار دارن در قسمت نظرات به صورت عمومي بفرستن من براشون پست ميكنم
به وبلاگ خنده خوش اومدین،،،مطلب رو جمع آوری کردم پس صددرصد برای خودم نیست،،، امیدوارم فقط اینجا بخندیدن
سلام دوستان اين بنراي كه در قسمت پايين نوشتاري قرار داره با كليك كردن بر روي اون ها ميتونيد بريد داخل سايتشون يا از لينكدوني ادرسشونو بگيرد.....حتما به كليك سوتي و كليك چت سر بزنيد
به وبلاگ امیر 70 خوش اومدین
دوستانی که دوست دارن تبادل لینک کنن... همین ادرس را به اسم خاطرات خنده دار لینک کنن و در نظرات ادرس وب بدن منم لبنک کنم
دوستان عزیز این وبلاگ به روز رسانی شده ... امیدوارم از مطالب خوشون بیاد...لطفا نظر و لایک فراموش نشه
چت روم کلیک چت

خاطره داداش ایمان

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۹ ب.ظ

دیروز تو مدرسه داشتیم درمورد خل بازیو این چیزاصحبت میکردیم ک رفیقم یهوگف:
بابا براشما ک خوبه(خل بازیامونو میگف)من ی بار که خوابیده بودم نمیدونم چم شد ی دفه از خواب پریدمو
رفتم پنجره روبازکردمو ازطبقه2 پتویی رو ک توش خوابیده بودمو انداختم پایینO.0 بعد دوباره گرفتم
خوابیدم!^.^
صب ک ا خواب بیدارشدم دیدم پتوم نی، پنجره هم بازه!بعد ی نیگا بخودم کردمو رفتم بیرونو دیدم:
دیدم بعلههه پتورو انداختم پایین!
منو بقیه بچه ها میزو نیمکت تودهنمون بود
ولی نمیدونم چرا یکیوبرده بودن بیمارستان!!
فک کنم روده پر بر پل شده بود!
و در اخر رفیقم@.0
پتو:-!
شب^.^
خواب:-)
الان اخه این رفیقه من دارم ایا؟؟@!باکیا شدیم76میلیون ایا؟؟!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۹
Amir70

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی